Taija, Äänekoski: ”Kuvaus muutos- ja parannusehdotuksista oli selkeä! Käyttäytyminen asiallista ja työnjälki siisti”

tiiveyskoe-savupanoskokeella

Kysyimme asiakkailtamme, mitä mieltä he ovat Lujahormin poikien toiminnasta ja touhuista. Yksi vastaajista oli Taija.

”Toiminta on asiakaslähtöistä. Erityisen tyytyväinen olen joustavaan ajan sopimiseen. Kuvaus muutos- ja parannusehdotuksista oli selkeä! Käyttäytyminen asiallista ja työnjälki siisti,” kertoo Taija tyytyväisenä.

”Aktiivinen toiminta on hyväksi, kun ei itse muista nuohousten sopivaa ajankohtaa. Kun Lujahormilta ollaan itse yhteydessä, niin toimenpide on saatu ajallaan kuntoon. Itse ei tiedä hormin kuntoa ja Lujahormilta sain realistisen tiedon siitä milloin hormi pitäisi uusia.”

”Suosittelen Lujahormia. Ainakin minä olen saanut hyvän palvelun. Lisäbonuksena ottavat vuosittain yhteyttä, jotta toimenpiteet tulee varmasti tehtyä!”

Kategoria(t): Kokemuksia Avainsana(t): , , , , , , , , , , , . Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

Kommentointi on suljettu.